۱۳۸۷ بهمن ۹, چهارشنبه

سوال یک

+ به نتایج امتحاناتم که نگاه می کنم خودم تعجب می کنم از اینکه همیشه سوال یک رو غلط نوشتم! 


+ من اغلب وقتی ایده ای برای نوشتن ندارم به اینجا نمیام اما بعضی وقتا که (شاید برای شما هم پیش آمده) ایده ای دارید اما فرصت نوشتن در وبلاگ رو ندارید زمانی که وقت پیدا می کنید می بینید اون فکر و اون ایده از ذهنتون پریده امروز و این ساعت برای من یک همچین اتفاقی افتاده به هزار و یک اتفاق دروبرم فکر می کنم اما اصلاتمایلی برای پرداختن به اخبار و اطلاعات اخیر ندارم. بهترین راه حل برای این معضل می تونه داشتن یه دفترچه یادداشت کوچیک باشه که به محض اینکه تونستید بهش دسترسی پیدا کنید و متنتون رو قبل از انتقال به وبلاگ داخل اون بنویسید من اغلب از قسمت note روی گوشی استفاده میكنم اين يعني نگذاريد خلاقيت فرار كند.



+ شانه هایم آسوده و رخت خواب با تو گرم. ای کاش یک روز این ساعت راس ۶:۲۰ دقیقه زنگ نمی زد!


۲ نظر:

ایمان گفت...

لحظه ای برای زیستن کافی است درست مثل یک پلک به هم زدن.

دارکوب گفت...

ساید حق با تو باشد