۱۳۸۴ بهمن ۶, پنجشنبه

Hush!

هیس ! 


چه قدر از این کلمه (یا عبارت) بدم میاد


اعصابم رو خورد می کنه قاطی می کنم . وقتی اونو می شنوم دوست دارم به یه بچه ی "نق نقو" تبدیل بشم و با گریه و جیغ آسمون و زمین رو بهم بدوزم آخه چرا نذاریم دیگران حرف بزنند اونم درست در لحظه ای که برای این کار آماده اند


شاید هیس به نظر ملایم بیاد ولی فرق زیادی با "دهنت رو ببند" یا "خفه شو" نداره شاید بگید که هیس کاربرد های مختلفی داره و بکار بردنش اجتناب ناپذیره.


ولی من که شخصا حتی از فکر کردن بهش هم عذاب می کشم.


So hush my dear and sleep


این جمله ماله ترانه my precious one از آخرین آلبوم Celine Dion که خیلی لطیف و رویایی به خاطر همین هم اعصاب خورد کن نیست


شاید بتونید شعر کاملش رو اینجا پیدا کنید

۳ نظر:

ساناز گفت...

سلام امیر عزیز.
منم از هیس بدم میاد. به نظر منم هیس همون خفه شو مودبانس.
در مورد آمار وبلاگا هم باید بگم که با کمال تعجب و با وجود این که نسبت دخترا به پسرا خیلی خیلی بیشتره ولی وبلاگاهای آنتی بویز تقریبا سه برابر آنتی گرل هستن!
البته دلیل علمیش اینه که هر پسری فرصت اینو داشته که gf هاي بيشتري داشته باشه و در نتيجه از هر كدوم يه بدي ديده و باعث شده بره وبلاگ آنتي گرل بزنه!
و در طي تحقيقاته فراواني!!!!!!!! كه داشتم به اين نتيجه رسيدم كه دخترا چون روحيه شون حساس تره و نسبت به بي وفايي پسرا خيليييييي متعصب هستن توي وبلاگاشون بيشتر به جاي حرف حساب زدن فحش و بد و بيراه مي نويسن . و پسرا هم از مواهب خدادادي پسر بودنشون مثه قدرت بدني و غيره و متاسفانه به خاطر فقر فرهنگي و محدوديت هايي كه واسه دخترا توي جامعه هست حال دخترا رو اساسي ميگيرن و پز از خودشون در وكنن!
اگه دوست داشتي بگو تا ادرس چند تاشونو بهت بدم بري ببيني چه خبره توي اين وبلاگا.

واييييي ببخشيد تو رو خدا خيلي پر حرفي كردم! شرمنده.

ساناز گفت...

ببخشید باید نوشته قبلمو اصلاح کنم :
آمار وبلاگای آنتی گرل 3 برابر آنتی بویز هست که من اشتباهی نوشتم.
آپ کردی خبرم کن.
تا سلام دوباره بابای.

سهیل گفت...

سلام دوست عزيز و گرامي خيلي قشنگ بود

تقدیم به شما

ميتوان با عشق چون آيينه شد

فارغ از انديشه ي آدينه شد

سربکش از مرز اين هستي برون

تا، رسي در جايگاه يرجعون

آپ کردم منتظر حضور گرمتون هستم ....

موفق باشی