۱۳۸۵ خرداد ۳۰, سه‌شنبه

Going to waste

امیر! غرق در آزمون های متنوع سازمان سنجش و آموزش و پرورش.
این وبلاگ کم کم داره مثل مجله های قدیمی اول و پانزدهم هر ماه به روز می شه و به احتمال بسیار این ساختار طی یک ماه جاری ادامه خواهد داشت با تشکر.


چه لحظه هایی که گذرکرد.
چه پول هایی که خرج شد.
چه کالا هایی که فروخته شد.
چه امتحان هایی که خراب شد.
چه قدر پفک و تخمه و تنقلات که صرف شد.
چه جیغ هایی که زده شد.
چه نقش هایی که روی صورتها کشیده شد.
چه شرکت ها و مغازه هایی که تعطیل شد.
چه اعصاب هایی که خورد شد.
چه ترانه هایی که خوانده شد.
چه قرار های عاشقانه ای که بهم خورد.
و بعد از همه ی این ها چه شد؟
تیم ملی از جام جهانی خذف شد.
بگذریم اینجا جای این حرف ها نیست.



محبوبم باز هم برایم بنویس که نوشته های تو مرا به دنیایی می برد که همچون بهشت ملال و دلزدگی در آن وجود ندارد.

۹ نظر:

فرهاد گفت...

سلام وبلاگتون رو دیدم .عالی بود.

به من هم یه سر بزن (اومدی نظر یادت نره)

موضوعات وبلاگ من(قالب سازی.هك.دانلود نرم افزار و موزیک.كد های جاوا)

www.zirepoostedaneshgah.blogfa.com گفت...

با سلام
فیلم سر بریدن مردم مظلوم توسط سوداگران مرگ در کرمان
100 درصد واقعی
و این است آنچه نامش را امنیت گذارده ایم
بدو تا فیلتر نشده
www.zirepoostedaneshgah.blogfa.com

آنی ویلجت گفت...

سلام
ممنون که نظر دادی
ولی...اونجا که گفتی خیالشون هم زیباست دقیقا منظورت را نفهمیدم!
یعنی تو فکر میکنی من همه ی اینا را از خودم در میارم و همش خیاله؟
یا شاید من بد برداشت کردم؟
نمیدونم
به روزم

م_ح گفت...

چه اشتیاقی برای دیدار داشتم و
چه بی تفاوتی ها که از تو ندیدم

چه شعر ها که برای تو سرودم و
چه شعر ها که نخوانده , رفتی!!!!!!!!!!!!

رها- اتاق آبی گفت...

درسته .. البته به این لیست کلی چیز دیگه هم می شه اضافه کرد. ولی خب ظاهراً سرنوشت فوتبال ما با توجه به بالا اومدن نسبتاً راحت تری که در مقایسه با 8 سال پیش داشت .. فرقی با اون موقع نکرده و یکی هست. ما همیشه توی همه ی کارهامون تنها یک بعد قضیه رو می بینیم. کاش فوتبال رو از همه نظر پروش می دادیم. کنترل احساسی بازیکن ها هم به همون اندازه ی نحوه ی بازیشون مهمه. یک روانشناس خبره .. شاید!!

آنی ویلجت گفت...

سلام
به روز کردم

کامی گفت...

من با اون قسمت از نوشتت که گفتی چه قدر پفک و تخمه و تنقلات که صرف شد.
کاملا موا فقم این آقای دادکان باید پول همه تخمه ها و پفکها رو بده

مصطفی گفت...

سلام
واقعا وبلاگ قشنگی داری عالیه
امیدوارم که همین جوری هم ادامه پیدا کنه
امیر درسته تیم ملی از جام جهانی حذف شده ولی به نظر من مهم نیست
می دونی مهم چیه؟
مهم اینه که تو از میدون جام جهانی حذف نشی میدونی که دیگه جام جهانی بعدی نداره.
موفق باشی.

مرتشی گفت...

موفق باشی .